دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سبک هاي معروف دکوراسيون داخلي ( قسمت سه )

در عوض ، او بيان کرد که پيشنهاد مي کند که از طرح هاي استايل هاي مختلف را با يکديگر مخلوط کنيد ؛ براي مثال خيلي خوب مي شود اگر طرح هاي هندسي را با طرح هاي گلدار در طراحي دکوراسيون داخلي ترکيب کنيد يا مي توانيد طرح اتاق خود را با استفاده از پارچه هاي مختلف روي فرش ، اثاثيه و لوازم منزل خود تعويض کنيد .

به جاي اين که از لوازم خانگي ارزان قيمت که خودتان ساخته ايد استفاده کنيد ، لوازم دست دوم با کيفيت را انتخاب کنيد

خريد وسايل آنتيک يا دست دوم مي تواند انتخاب بهتري باشد .

به دليل قيمت مناسبي که اين وسايل دارند نمي شود اين تعبير را داشت که مبلمان يک بار مصرف در دکوراسيون داخلي دوام طولاني مدتي دارند . اين روش ، راهي پر طرفدار براي کساني است که مي خواهند به طور دائمي لوازم خانه ي خود را تعويض کنند .

اما طراح داخلي معروف ، Iantha Carley که بنيان گذار Iantha Carley Interiors نيز مي باشد به ما توضيح داد که دوست دارد مردم لوازم مربوط به دکوراسيون داخلي خود را از دست دوم فروشي ها تهيه کنند .

براي کساني که تازه به اين کار روي مي آورند بايد بگوييم قطعاتي که شما دست دوم به دست مي آوريد غالبا با دوام بوده و از مواد با کيفيت ساخته مي شوند .

او مي گويد :

به طول عمر هر يک از مواردي که مي خواهيد بخريد توجه کنيد .

اگر بعد از اين که بخواهيد اولين اثاث کشي خود را انجام دهيد قرار باشد اين وسايل به سطل زباله منتقل شوند بهتر است که دست دوم هر يک از اين وسايل را براي دکوراسيون داخلي منزل خود تهيه کنيد .

اين مورد کاملا طبيعي است . شما نمي توانيد براي وسايلي که قرار است سال بعد خراب شوند انقدر هزينه کنيد ؛ بنابراين بايد اين موضوع را در ذهن داشته باشيد .