دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سبک هاي معروف دکوراسيون داخلي

در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع بپردازيم که پيگير چه سبک هاي معروفي از دکوراسيون داخلي باشيم و چه سبک هايي را دنبال نکنيم .

سايت اينسايدر که مربوط به ديکوراسيون داخلي است با سه طراح داخلي صحبت کرد تا متوجه شود مردم چه سبک هاي معروفي را بايد ناديده بگيرند و به جاي آن از چه سبک هايي پيروي کنند .

آشپزخانه هاي تمام سفيد يک سبک معروف در حال حاضر هستند اما يکي از طراحان دکوراسيون داخلي به اينسايدر گفت بهتر است کابينت ها يا ميز هاي کوچک خود را رنگي کنيد .

يک متخصص گفت شايد شما بتوانيد از طرح چوب براي ديوار ها صرف نظر کنيد و به جاي آن از کاغذ ديواري يا بيدبورد براي تزئين ديوار خود استفاده کنيد .

از ديوار هاي حمال گرفته تا آشپزخانه هاي تمام سفيد ، سبک هاي متفاوتي از دکوراسيون داخلي مي آيند و مي روند . خوشبختانه براي بسياري از سبک ها که مربوط به گذشته هستند جايگزين هاي خوبي وجود دارد .

در اين قسمت مي خواهيم سبک هاي معروفي از دکوراسيون داخلي را به شما ارائه دهيم که شايد بخواهيد با توجه به حرف هاي ما از آن ها دست بکشيد و موارد ديگري را دستور کار خود قرار دهيد .

تخته هاي چوبي حال و هواي خود را دارند ولي ساير ابزاري که با آن ها ديوار را تزئين مي کنند مثل کاغذ ديواري و بيدبورد نيز مي توانند به همان اندازه جذاب باشند .

البته نصب بيش از حد هر نوع پوششي براي ديوار مي تواند از جذابيت آن بکاهد .

Suzan Wemlinger ، مدير اصلي شرکت دکوراسيون داخلي Suzan J Designs ، مي گويد :

اگر واقعا تخته هاي چوبي ( نوعي تخته ي چوبي که اکثر اوقات در نماي بيروني خانه ها مورد استفاده قرار مي گيرد و به صورت افقي نصب مي شود ) را دوست داريد ، به جاي استفاده از آن ها در هر سطح عمودي در قسمت هاي کوچک از آن براي دکوراسيون داخلي استفاده کنيد .