دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سبک های معروف دکوراسیون داخلی ( قسمت چهار )

آشپزخانه هایی که کاملا سفید هستند ممکن است به هم ریخته به نظر برسند

اگر نمی خواهید این اتفاق برایتان رخ دهد بهتر است سنگ کانتر خود را تعویض کنید یا رنگ دیگری را به کابینت های خود اضافه کنید .

کارلی یک طراح دکوراسیون داخلی است و به متخصصان دکور من این گونه توضیح داد :

اگر به دنبال ظاهری فوق مدرن نیستید برای میز ها یا کابینت های خود رنگ یا الگوی دیگری را انتخاب کنید .

او در این باره اضافه کرد :

اگر شما یک میز جزیره در آشپزخانه دارید ادویه جات رنگی را روی آن قرار دهید ؛ اما همین طور که صنعت پیشرفت می کند سنگ های طبیعی دیگری وجود دارد که می تواند علاقه ی بیشتری را نسبت به سنگ مرمر سفید یا گرانیت ایجاد کند .

استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ خنثی

شما می توانید به جای این که از رنگ های خنثی برای رنگ آمیزی دیوار خود استفاده کنید ، از کاغذ دیواری برای پوشاندن یا نقاشی کردن آن ها با استفاده از سایه های روشن تر استفاده کنید .

تیلور دیبارتولا یک طراح دکوراسیون داخلی است و می گوید از دیدن اتاق هایی که دیوار سفید ، کاغذ دیواری پاستلی دارند یا تعداد کمی عناصر رنگی در آن ها جا گرفته است  خسته شده است .

او ادامه داد :

امیوارم که در سال 2020 و پس از آن مردم شهامت این را داشته باشند که به خود اعتماد کنند و ایده هایی را توسعه دهند که رنگ هایی غیر از سفید فقط مربوط به قفسه ی کتاب ها و کوسن های موجود در اتاق نباشد .

او بیان کرد نقاشی کردن دیوار ها با استفاده از رنگ سفید ، خاکستری و صورتی کم رنگ ، باعث قدیمی شدن آن ها می شود ؛ زیرا روندی که این نوع سایه ها داشتند در سال 2015 به اوج خود رسید .

او افزود :

یک رنگ واقعی برای دیوار خود انتخاب کنید . از کاغذ دیواری استفاده کنید و یک نقاشی انتزاعی روی سقف اتاقتان انجام دهید . شما متوجه خواهید شد اکثر اوغات تعداد جواب های درست و مناسب ببشتری نسبت به جواب های نادرست در مورد سوالی که در ذهن دارید وجود خواهد داشت .