دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تفاوت اونیکس و سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی

اونیکس همان سنگ مرمر جدید است و در این قسمت می خواهیم به دلایل آن اشاره کنیم .

سنگ جدیدی وجود دارد که دارد محبوبیت مرمر را از آن خود می کند و این سنگ در دکوراسیون داخلی ، اونیکس نام دارد . آیا شگفت زده اید که بدانید تفاوت بین اونیکس و مرمر در چیست ؟ اونیکس در واقع نوعی مرمر است که خیلی از ویژگی های آن را دارد . تفاوت این دو در طرح های جذاب آن و رگه های موجود در هر صفحه از آن است .

اونیکس در درجه های مختلفی از طرح و رنگ ارائه می شود که جذابیت زیادی دارد . خیلی از رنگ های محبوب اونیکس مثل یشمی ، نعنایی ، صورتی روشن و برنزه ی گرم به خوبی با رنگ های محبوب امروزی سازگاری دارند .

کیفیت جالب اونیکس این است که اصلا کدر نمی شود . اونیکس نسبت به مرمر شفلف تر است و آن را تبدیل به سنگی می کند که مناسب روشن کردن محیط است و برای هدف های خلاقانه ای مثل دیوار های دارای نور پس زمینه یا سطوحی که می درخشند و الگو های سنگ را بهتر نشان می دهند ، استفاده می شود .

هنوز فکر می کنید اونیکس را انتخاب کنید یا مرمر ؟ در این بخش می خواهیم ایده هایی را برای طراحی دکوراسیون داخلی توسط اونیکس بیان کنیم که می تواند به شما کمک کند که از اونیکس در طراحی بعدی خانه ی خود استفاده کنید . ما حتی اونیکس هایی را داریم که مخصوص استفاده در خانه هستند و شما می توانید با اضافه کردن آن ها به قسمت هایی از خانه ، کمی طرح خانه ی خود را منحصر به فرد کنید .

برای تهیه ی سنگ اونیکس با قیمت مناسب می توانید از طریق سایت دکور من اقدام کنید تا بهترین کیفیت را با کم ترین قیمت دریافت کنید .